Looking for WoW (World of Warcraft) players in Pakistan.

Funkymonkey

New member
Feb 23, 2015
2
0
1
Looking for people who play World of Warcraft on EU-server from Pakistan. We are a highly skilled raiding team who is interested in people from Pakistan to expand our roster with skilled players. Leave me a private message if you are a WoW player from Pakistan and interested in competitive raiding.
 

Was1f

New member
Apr 2, 2015
5
0
0
Assalam o Alikuum. .
My Name Is Wasif Shahzad ANd I M From Multan.
I Play WOW On EU Kazzak
My Battle Tag Wasif#2956
I have MW Monk-679 Name: Linå For (å) Type alt134
And Desto Lock-655 Name Basantii
We Are 4 Pakistani Frnds Play On Kazzak. .My Item Lvl Is Low But Other Have 685+ We Also Trying TO Find More People From Pakistan So Contact With Me As Soon As Possible I ALso Send You My Mobile Number In Private. . Thx
 
Last edited:
General chit-chat
Help Users
we have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • No one is chatting at the moment.
  • Link
  • NaNoW NaNoW:
    Arent there fan made versions which are nicer
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    UGH
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    damn there goes my hype :( I thought it would be like Mafia remaster
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    GTA Trilogy: Torchlight Edition lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    CerebralTiger said:
    This looks like a PC mod job lol
    It looks like the PC version with toon-shaders applied
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    I'm waiting for GTA V's current-gen version to jump into GTA Online and embrace one of the reasons people buy PS/Xbox consoles 🤷‍♂️
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    This looks like a PC mod job lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Good that they're bringing the best of the three to GP, because there's no way in hell I'm going to pay anywhere close to $60 for this lol
    Link
  • SolitarySoldier SolitarySoldier:
    Played SA to death on PS2. Don't think I will be trying it, even on Game Pass.
    Link
  • Link
  • Chandoo Chandoo:
    GTA 3's remaster coming to PS Now and San Andreas remaster coming to Game Pass on release.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    ehhhhhhhh, not digging how all the shaders make it look like a toon-game.
    Link
  • Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    faraany3k said:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    They really did seem to put alot of effort into it. Seems much better than the shoehorned VR in RE7.
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    HMM
    Link
  • Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Man that's so horrible
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    as much of a RE 4 stan as I am, not gonna get a VR just for it lol
    Link
  • faraany3k faraany3k:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    Chandoo said:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    10000%
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    and none of it captures uncharted feel
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    sooo that trailer is horrible
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    That short film was better than this trailer tbh
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    Link
    Chandoo Chandoo: