[Attack From Both Sides] 17-12-2015

Jester

I'll be back. Samurai!
Jan 18, 2013
441
0
21
Karachi
Letting the accents loose, eh? :p

Much more laid back and relaxed than the previous episode. Feels more natural. Great work, guys.
 

CerebralTiger

Expert
Apr 12, 2007
16,576
3,369
129
Islamabad
Once again, great stuff guys!

Was nice to hear your take on the Kojima/Sony partnership. Also, RT's impressions of Fallout 4 seemed to express more disappointment than praise.
 

rotipuj

Proficient
Oct 4, 2012
854
0
21
Nice to see you guys are improving steadily. I wouldn't mind a bit longer podcast if it allowed some more topics to be discussed. And see if you can get more people on board with you.
 

Arkonov

I'm already a demon
Apr 14, 2011
2,739
0
42
Karachi
Fun listen but the Podcast's too short, needs more time for a wide variety of topics.

The fallout impressions were fairly on point, the only thing that rubbed me the wrong way was Ahmad not considering IGArashi, Yu Suzuki or Inafune contemporaries to Kojima, he's great but Japan has other great developers too.

edit:

I'm actually pretty bummed that neither of you pointed out how the new Kojima Productions logo is similar to the Militaires Sans Frontier logo. Do you scrubs even MGS?
 
Last edited:

Spartan 117

PG Spartan
Mar 28, 2011
5,660
1
41
28
Abbottabad
Another great work guys. The flow felt better this time. Although the duration is still kinda short.

Even though I haven't played Fallout 4 yet, liked the detail talk about it and the criticism is mostly aligned with what many other are saying.
 
General chit-chat
Help Users
we have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • No one is chatting at the moment.
  • NaNoW NaNoW:
    Arent there fan made versions which are nicer
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    UGH
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    damn there goes my hype :( I thought it would be like Mafia remaster
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    GTA Trilogy: Torchlight Edition lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    CerebralTiger said:
    This looks like a PC mod job lol
    It looks like the PC version with toon-shaders applied
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    I'm waiting for GTA V's current-gen version to jump into GTA Online and embrace one of the reasons people buy PS/Xbox consoles 🤷‍♂️
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    This looks like a PC mod job lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Good that they're bringing the best of the three to GP, because there's no way in hell I'm going to pay anywhere close to $60 for this lol
    Link
  • SolitarySoldier SolitarySoldier:
    Played SA to death on PS2. Don't think I will be trying it, even on Game Pass.
    Link
  • Link
  • Chandoo Chandoo:
    GTA 3's remaster coming to PS Now and San Andreas remaster coming to Game Pass on release.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    ehhhhhhhh, not digging how all the shaders make it look like a toon-game.
    Link
  • Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    faraany3k said:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    They really did seem to put alot of effort into it. Seems much better than the shoehorned VR in RE7.
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    HMM
    Link
  • Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Man that's so horrible
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    as much of a RE 4 stan as I am, not gonna get a VR just for it lol
    Link
  • faraany3k faraany3k:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    Chandoo said:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    10000%
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    and none of it captures uncharted feel
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    sooo that trailer is horrible
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    That short film was better than this trailer tbh
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    That Nathan Fillion short was perfect
    Link
    NaNoW NaNoW: Arent there fan made versions which are nicer