Archive

  • Chandoo Chandoo:
    sure what do you need
    • Like
    Reactions: iampasha
    Link
  • iampasha iampasha:
    Need PayPal for a small transaction (~$5) on a website. My cards aren't working and crypto is as usual, useless
    Link
  • iampasha iampasha:
    Major Aly said:
    kobsa gme?
    Link
  • iampasha iampasha:
    Need PayPal for a small transaction (~$5) on a website. My cards aren't working and crypto is as usual, useless
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    EternalBlizzard said:
    The main flaw is nobody wants to download and install 4-5 different launchers to play games and crappy ones at that. A global platform is much more accessible and easier to manage.
    Let's all blame Gabe Newell for investing in a platform everyone wants a piece of and can't have because they were too busy on consoles, enjoying the same revenue split they criticize Steam for. Its all just so hilarious 😂
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Maybe improve your service, make it a viable competitor instead of trying to buy your way into the market. No ones falling for that if that wasn't already clear lol
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    EternalBlizzard said:
    nobody said what he said was wrong tho. Selling stuff by yourself is obviously more profitable than through someone else. That's a no brainer.
    yeah. Idk why people get so defensive
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    EternalBlizzard said:
    nobody said what he said was wrong tho. Selling stuff by yourself is obviously more profitable than through someone else. That's a no brainer.
    no no...quite a few people are arguing what he said on the reddit thread. :D
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    The main flaw is nobody wants to download and install 4-5 different launchers to play games and crappy ones at that. A global platform is much more accessible and easier to manage.
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    nobody said what he said was wrong tho. Selling stuff by yourself is obviously more profitable than through someone else. That's a no brainer.
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    people think This https://www.reddit.com/comments/z16sck tweet "Aged like milk"...when what he said, is infact, actually true.
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    lol some of the takes here....🤦‍♂️
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    I mean if they really hated steam the big companies could've joined hands to put out an alternative platform as a collective effort rather than going out for their own stores. Could've worked but we are talking about grown up human beings afterall. No way this can happen.
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    Necrokiller said:
    Ooof. Aged like milk.
    should've spend more time optimizing their store launcher than the games :ROFLMAO:
    • Haha
    Reactions: Necrokiller
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    iampasha said:
    Ooof. Aged like milk.
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    arceus > pokemon scarlet ;(
    Link
  • Link
  • Major Aly Major Aly:
    • Haha
    Reactions: iampasha
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    why aaaare there annlouncements for announcwmnets for announcements nowadays
    Link
  • iampasha iampasha:
    Lol
    Link
  • iampasha iampasha:
    Necrokiller said:
    Someone's having a mental breakdown :ROFLMAO:
    https://redd.it/z16sck
    • Haha
    Reactions: Necrokiller
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Someone's having a mental breakdown :ROFLMAO:
    Link
  • Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    GloriousChicken said:
    Bruh I cant get over how bad the new pokemon is
    I still don't get why don't they adapt the manga, would bring in more of the older people together with the kids
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    chandoo
    Link