Recent content by thugslife

  1. thugslife

    Want To Buy Laptop Under 40k

    Dear Pakgamers, I am looking for a suitable laptop under a budget of 40k any of you have a laptop for sell do ping me with complete specs and model or pakgamers link @03002424585(WhatsApp,Call) Location : Karachi Sellers from Karachi are preferred. Regards Muhammad Moosa Aslam
  2. thugslife

    Want To Sell Brand New 120 MM RING RED LED FANS 1300 RPM

    up............................
  3. thugslife

    Want To Sell Brand New 120 MM RING RED LED FANS 1300 RPM

    up...................................
  4. thugslife

    Want To Buy ASUS Zenfone 2 Touch + Panel Replacement

    .............................................................
  5. thugslife

    Want To Buy ASUS Zenfone 2 Touch + Panel Replacement

    up/ ..........................................
  6. thugslife

    Want To Buy ASUS Zenfone 2 Touch + Panel Replacement

    https://www.pakgamers.com/forums/showthread.php?t=293428
  7. thugslife

    Want To Buy Google Chrome Book

  8. thugslife

    [SOLVED] How to Root Galaxy S4 Verizon i545 GPL1

    after 5-6 failed attempts it automatically gained root access :/ .. and now i am stuck on step 2 :( the app is crashing update : Successfully gained root access
  9. thugslife

    [SOLVED] How to Root Galaxy S4 Verizon i545 GPL1

    before making this thread I followed the above thread which you mentioned but it failed to gain root access :)
  10. thugslife

    Best Free Multiplayer Games

    Guns of Boom
General chit-chat
Help Users
We have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • IzHee IzHee:
    4th gen i7 with a dead GT840m
    Link
  • IzHee IzHee:
    Not supported for me, probably cuz of no TPM on my laptop?
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    CerebralTiger said:
    Yeah, only worth it if you're also upgrading to an nvme 4.0 ssd
    But but...my system is compatible and meets DirectStorage requirements as well :(
    Link
  • Link
  • Chandoo Chandoo:
    iampasha said:
    It's not using any specialized hardware technically it could even run on windows 7
    if it makes my 1060 last just a bit longer it's alright in my book :p
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    It even runs on iGPUs, and why wouldn't it? Its a spatial upscaler lol
    Link
  • iampasha iampasha:
    It's not using any specialized hardware technically it could even run on windows 7
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    The most effective part of FSR is how the marketing is making its compatibility seem like an achievement lol
    Link
  • iampasha iampasha:
    What a miserable old hag
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger
    Link
  • iampasha iampasha:
    Can't stand Mare from Mare of east town
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    MS is all in with AMD, FSR is now a part of their GDK and supports even the ancient base XBO
    Link
  • Link
  • Chandoo Chandoo:
    Sonic Mania is free on EGS !!! Sonic fans !!
    • Like
    Reactions: CerebralTiger
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    the centralized task bar looks bad
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    90% of the users are probably gonna put the task bar to the side anyway lol
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    its still getting updates and this one is free...so yeah, its the naming that bothers people lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    keep getting updated
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    well they did say that Win 10 will be the forever-windows
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Chandoo said:
    articles like this imply its only possible in Win 11
    I don't see the problem here, MS continually updates Windows and you wouldn't have been able to use any new features without an update anyway. I guess the naming scheme bothers people.
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    CerebralTiger said:
    400-500 rupees ki hogi tou purchase kar loon ga. Can't imagine giving MS more than that for a standalone dlc 🤣
    The fact that both Gaben and MS get your money in a single purchase is worth it :ROFLMAO:
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Chandoo said:
    really ? I know you can enable HDR but I didn't know it also got Auto HDR
    Auto HDR was rolled out in "testing" phase. It has been on Win 10 for a while now. For Win 11 it will be officially released
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    articles like this imply its only possible in Win 11
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    iampasha said:
    Honestly I don't see a point to upgrading to win 11 so soon
    yes, was .. bus is it anymore ?
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Yeah, only worth it if you're also upgrading to an nvme 4.0 ssd
    Link
    IzHee IzHee: 4th gen i7 with a dead GT840m