The mauler

Dark Sith

Expert
Jan 7, 2009
16,021
10
43
Elysium








The Mauler Rig in the Making .



THE MAULER RIG



ASUS MAXIMUS 4 XTREME
16 GB DDR3 1866 GSKILL RIPJAWS E
XIGMAIC ELYSIUM MODDED VIA OVERBOOST ( THE MAULER )
XCPS RASA 360 KIT WATER COOLING
1* 1000WATT XIGMATIC PSU AND 1500WATT PSU THERMALTAKE = TOTAK 2500WATT ...WTFFFF
64GB SSD KINGSTON V100+
128GB KINGSTON SSD -- COMING UPDATE
DVD WRITER LITEON
ASUS BLURAY
2 TERA SEAGATE 7200.12 HDD
RAZOR MAMBA MOUSE --- SOON TO BE REPLACED WITH CYBORG RAT 7
SOUND BLASTER XIFI USB 5.1 THX SURROUND / DOLBY
CATHODES WHITE PAIR AND UV KIT
CPU CORE I7 2600K @ 5GHZ
CABLE SLEEVING UV REACTIVE YELLOW / WITH GREY AND BLACK
3 - ASUS 24 INCH LED FOR NVIDIA SURROUND
3 - GTX-580 TRI SLI BEASTS
RAZOR BLACKWIDOW GAMING KEYBOARD
LOGITECH G-35 GAMING HEADSETS ( CONSIDERING)

NEW UPDATES IF ANY ..INCLUDE
WATER BLOCKS FOR TRI GTX-580
EXTERNAL RAD / EXTRA MODIFICATION UNDERNEATH ELYSYM FOR RAD / RES AKA ---OVERBOOST









---------- Post added at 03:54 PM ---------- Previous post was at 03:52 PM ----------



---------- Post added at 03:55 PM ---------- Previous post was at 03:54 PM ----------












---------- Post added at 03:56 PM ---------- Previous post was at 03:55 PM ----------

ooopsss some thing came today ...


[/IMG]

---------- Post added at 03:56 PM ---------- Previous post was at 03:56 PM ----------



---------- Post added at 04:00 PM ---------- Previous post was at 03:56 PM ----------



 
Last edited:

blade

MBL MOD
Nov 27, 2009
3,554
0
41
London, UK
lol y have u posted pics of R3E in the beginning ?
btw Congratz on the rig... The casing is the main attraction :D
 

skullbox

Well-known member
Jan 11, 2009
1,231
0
41
Islamabad
That casing was bought by XYC rain ???
BTW really nice rig.
Xycrain only posted the pix, It Nasirs case from the start.

---------- Post added at 06:12 PM ---------- Previous post was at 06:11 PM ----------

lol y have u posted pics of R3E in the beginning ?
btw Congratz on the rig... The casing is the main attraction :D
Yes, I agree i would rather remove them.
 

Voodoo

Senior
Dec 17, 2007
6,129
2
43
Islamabad
Many Congratulation Nasir bhai
Super Jumbo Rig, Extremely powerful, can fully destroy any game, any application
excellent photography :)
 

Dark Sith

Expert
Jan 7, 2009
16,021
10
43
Elysium
lol y have u posted pics of R3E in the beginning ?
btw Congratz on the rig... The casing is the main attraction :D
ii know blade i had it before the m4e so i said why not---- yes no doubt casing is the high light.

appreciated ..


@ thanks to all for there support -- thanks to alienware for the hardware

---------- Post added at 10:31 PM ---------- Previous post was at 10:30 PM ----------

imx started modding. now every case color will be changed
yes its in the works --- overboost at the helm ...epic ness behold

---------- Post added at 10:55 PM ---------- Previous post was at 10:31 PM ----------

Many Congratulation Nasir bhai
Super Jumbo Rig, Extremely powerful, can fully destroy any game, any application
excellent photography :)
thanks vodoo appreciated...

---------- Post added at 10:56 PM ---------- Previous post was at 10:55 PM ----------

:eek:
you come with another epic build (2t)
very nice nisar bhai very nice
congratz on the purchase


appreciated sunny ...the other rig is geting an over haul end of this week i will give it to overboost ---water cooling for what as well ....epic

---------- Post added at 10:57 PM ---------- Previous post was at 10:56 PM ----------

a slight teaser of things to come ........................6480 res --- nvidia surround dx-11 --- it melted the game loll
 

zainu

Seasoned
Jul 2, 2009
2,849
0
41
Karachi
Congratulations nasir bhai epic setup but do show some more pics esp in the casing with hardware fiting :)
 

G4mer

★★ PG Xtremist ★★
Aug 3, 2010
659
8
23
Lahore
Really Nice Rig....... Everything is Perfect (1)
Very Congratulations :)
 
General chit-chat
Help Users
We have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • No one is chatting at the moment.
  • Link
  • NaNoW NaNoW:
    Arent there fan made versions which are nicer
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    UGH
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    damn there goes my hype :( I thought it would be like Mafia remaster
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    GTA Trilogy: Torchlight Edition lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    CerebralTiger said:
    This looks like a PC mod job lol
    It looks like the PC version with toon-shaders applied
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    I'm waiting for GTA V's current-gen version to jump into GTA Online and embrace one of the reasons people buy PS/Xbox consoles 🤷‍♂️
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    This looks like a PC mod job lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Good that they're bringing the best of the three to GP, because there's no way in hell I'm going to pay anywhere close to $60 for this lol
    Link
  • SolitarySoldier SolitarySoldier:
    Played SA to death on PS2. Don't think I will be trying it, even on Game Pass.
    Link
  • Link
  • Chandoo Chandoo:
    GTA 3's remaster coming to PS Now and San Andreas remaster coming to Game Pass on release.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    ehhhhhhhh, not digging how all the shaders make it look like a toon-game.
    Link
  • Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    faraany3k said:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    They really did seem to put alot of effort into it. Seems much better than the shoehorned VR in RE7.
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    HMM
    Link
  • Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Man that's so horrible
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    as much of a RE 4 stan as I am, not gonna get a VR just for it lol
    Link
  • faraany3k faraany3k:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    Chandoo said:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    10000%
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    and none of it captures uncharted feel
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    sooo that trailer is horrible
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    That short film was better than this trailer tbh
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    Link
    Chandoo Chandoo: