Shortlisted phones through gsmarena, need advise

sinnersaint

Well-known member
Aug 11, 2009
1,267
1
43
hi brothers


I've searched through gsmarena for the specification that I would like to have in the phone that am planning to buy. Following have been shortlisted. Was planning to go with Redmi Note10 pro but a brother has already advised to stay awar from it.

Is any of the following phone worthile to buy?

PHONES.jpg
 

Cerberus

Senior
Dec 27, 2010
9,675
8
43
26
Islamabad
close your eyes and buy Redmi Note 10 Pro
Three of my friends are using it and no one is less happy.
Also, Many of my friends have Redmi phones like 9s, 9 pro, 10, 9c. No complains except for earphone issue in one of the three 9s.
 

sinnersaint

Well-known member
Aug 11, 2009
1,267
1
43
close your eyes and buy Redmi Note 10 Pro
Three of my friends are using it and no one is less happy.
Also, Many of my friends have Redmi phones like 9s, 9 pro, 10, 9c. No complains except for earphone issue in one of the three 9s.
Thanks bro, was planning to buy it but got feedback in other topic that's its not OK..so am confused now..

 

smaaz

Seasoned
Feb 13, 2009
3,105
23
43
islamabad
ok bro, thanks. going to the market today.. lets see what I buy... Poco X3 or Note 10 :fingers crossed:
Hey man I have used poco F3 the phone is a beast and a true flagship minus the camera hardware that is from 2019 but still I regret selling it because I didnt need thst powerful phone as I dont play games.

Now have note 10 pro and honestly its amazing aswell. I have many complaints aswell thst it get hot and proximity issue. In my usage it never got hot and yes proximity issue is there and was in F3 aswell.

Go for used Redmi note 10 pro a good one fan be had for 40/41 the camera is actually really good for its class.

Btw I have used X3 pro aswell its great phone but i couldnt live with the design and big ass poco logo at back. So note 10 pro is my recommendation.
 

UzairAhmed

Active member
Sep 4, 2009
321
32
33
Beijing/ISB
I am currently using poco F3 and I love it as for the camera well it came out better than I expected due to reviews on YouTube they make it sound like it's bad but it's decent I would say in my use case it's alright as for proper photography I use my 70D with prime lense for everything else poco is fine. Display, battery, performance, connectivity etc are all top notch
 
General chit-chat
Help Users
We have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • No one is chatting at the moment.
  • Link
  • NaNoW NaNoW:
    Arent there fan made versions which are nicer
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    UGH
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    damn there goes my hype :( I thought it would be like Mafia remaster
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    GTA Trilogy: Torchlight Edition lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    CerebralTiger said:
    This looks like a PC mod job lol
    It looks like the PC version with toon-shaders applied
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    I'm waiting for GTA V's current-gen version to jump into GTA Online and embrace one of the reasons people buy PS/Xbox consoles 🤷‍♂️
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    This looks like a PC mod job lol
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Good that they're bringing the best of the three to GP, because there's no way in hell I'm going to pay anywhere close to $60 for this lol
    Link
  • SolitarySoldier SolitarySoldier:
    Played SA to death on PS2. Don't think I will be trying it, even on Game Pass.
    Link
  • Link
  • Chandoo Chandoo:
    GTA 3's remaster coming to PS Now and San Andreas remaster coming to Game Pass on release.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    ehhhhhhhh, not digging how all the shaders make it look like a toon-game.
    Link
  • Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    faraany3k said:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    They really did seem to put alot of effort into it. Seems much better than the shoehorned VR in RE7.
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    HMM
    Link
  • Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Man that's so horrible
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    as much of a RE 4 stan as I am, not gonna get a VR just for it lol
    Link
  • faraany3k faraany3k:
    RE 4 VR is charting very high. Exciting
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    Chandoo said:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    10000%
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    and none of it captures uncharted feel
    Link
  • NaNoW NaNoW:
    sooo that trailer is horrible
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    That short film was better than this trailer tbh
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    In his prime, Fillion would have made an amazing Drake.
    Link
    Chandoo Chandoo: