Search results

  1. farazdinho

    Add me on steam: PseudoAficionado

    Add me on steam: PseudoAficionado
  2. farazdinho

    PG Rocket League players

    Steam ID: PseudoAficionado
  3. farazdinho

    SOLD Rocket League PS4

  4. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Had an 8mb PTCL connection. It was working fine until it died on me. They just wouldn't fix it even after screaming on call at the top of my lungs. I had to move to an alternate. There is nothing like fiberlink or stormfiber in Johar so don't have many options.
  5. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    You are right. My main concern isn't piracy. I buy genuine games for PS4, I won't have any problem buying them for PC. But, it becomes expensive when you have to pay to buy the game and then pay extra for downloading that game. A single game would consume the whole internet package :(
  6. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Damn these games are becoming harder to pirate and getting bigger and bigger day by day :( Mafia 3 is 42 GB, Doom 62 GB. And I am paying Rs. 2000 for Zong's 50 GB internet. Don't know what to do :(
  7. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Lol I didn't even know 980ti was better than Gigabyte 1060 G1. And honestly, I was so locked-down by the budget that I couldn't think of anything else :p But I am very happy with it Alhamdulillah. The good thing about this card is that it runs at surprisingly cool temperatures ma sha' Allah and...
  8. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Thanks man. You are right. I tried passing cables through the holes on the other side but the cables are very stiff. I didn't push them too hard out of fear of breaking something :p
  9. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Lol here you go. Don't forget to say ma sha' Allah BarakAllah..... :D.Nothing too fancy. I went with the Corsair Vengeance C70 casing instead of the suggested ones cause I really liked the military green color and that ammo box look. And I didn't buy a hdd cause I went with 512 mb ADATA su800...
  10. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Yeah its working fine Alhamdulillah. The clock speed restricted to 2133 Mhz but thats more than enough. and yeah it looks nice too :). Thanks for the recommendations buddy.
  11. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    I bought 3200 Mhz ram while the B150 is limited to 2133 Mhz.... :(
  12. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Thanks for all the help man. I already booked the said parts, will pick them up on Saturday in sha' Allah... :) ... Just need to decide on the LED. This one looks promising: LCD & LED Monitors - BenQ GL2460HM 24 WideScreen LED Monitor in Pakistan for Rs.18500.00 | Computer Zone. The only con is...
  13. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Lol.. I guess you are right.. :p
  14. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Not planning to overclock now but may need to in the future in case CPU bottlenecks the GPU. I can get the K version but Z170 will take me way over budget as we are already over by about 10k. I need to save some money for a keyboard/mouse and LED. Speaking of which, which LED would you suggest...
  15. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Thanks for your suggestions guys. I think I will buy a gaming pc for now and then get a decent work laptop later when I need it. For now my wife's laptop will do just fine. :p
  16. farazdinho

    [SOLVED] Help!. Need to build a pc in 135 k

    Thanks man I really appreciate the detailed reply. Also, as an alternative, I can get a Inspiron 7559 which costs about 100k and has a GTX 960M. What do you think about this laptop from gamer's perspective? Laptops New - Dell Inspiron 15 7000 Series 7559 Laptop (Non-Touch) in Pakistan for...
General chit-chat
Help Users
Bugs, Issues, Feature Requests ▶ GO here ◀
  • iampasha iampasha:
    Girls love my name as it is
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    if u luv it so much, change ur name 2 pusymagnet69
    Link
  • iampasha iampasha:
    P0ssy plS ayyy b0sss
    Link
  • iampasha iampasha:
    I may get banned that's why
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    u cnt evn spell pusi
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    liar
    Link
  • iampasha iampasha:
    More of a pusy guy tbh
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    YEP COCK
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    but RE2 is just such an amazing feeling game to play, especially for fans with nostalgia in their veins
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Yeah, RE2 relied mostly on the environmental sounds. It works in its own way but RE3make certainly added more of a bombastic OST
    Link
  • IzHee IzHee:
    Soundtrack was quite lacking as well, forgot to mention that. RE3R was a major improvement in this department
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Yeah, the A and B scenarios were kinda unnecessary for the remake, both scenarios already cover every major story anyway and the differences between A and B are just where the player starts and if they get to meet Marvin or not.
    Link
  • IzHee IzHee:
    A and B scenarios were added in the last minute, you fight G stage 3 or 4 with both Leon and Claire in their scenarios. That's the only gripe i have with the game.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    REmake is a very faithful remake with minor additions. RE2make is a complete reinvention of the game to a whole new genre and manages to keep survival horror relevant in todays over-the-shoulder shooter age.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    RE2make has surpassed REmake IMO. REmake is still an incredible game however.
    Link
  • IzHee IzHee:
    Most consider REmake to be the best one. Removed nothing and only added more stuff to it. Damn those crimson heads.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Today is RE2Make's 2nd anniversary. Arguably the best remake ever !
    • Love
    Reactions: IzHee
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    CerebralTiger said:
    More like great time when Ashley or Ada didn't T pose or have their AI break every 10 mins lol
    good times :p
    Link
  • Link
  • IzHee IzHee:
    The 2014 Ultimate HD edition is a great port. Look up RE4 HD project. Amazing mod in the works by just two guys
    Link
  • IzHee IzHee:
    The pain of aiming with the keyboard
    Link
  • IzHee IzHee:
    Ubisoft handled the port tho 🤷‍♂️
    Link
  • Leon Leon:
    PC Modding community had to make their own mouse aim mod
    Link
  • Leon Leon:
    CerebralTiger said:
    More like great time when Ashley or Ada didn't T pose or have their AI break every 10 mins lol
    Well if you don't remember RE4 PC had a pretty worst port and was literally unplayable without a gamepad
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    More like great time when Ashley or Ada didn't T pose or have their AI break every 10 mins lol
    • Haha
    Reactions: Major Aly
    Link
    iampasha iampasha: Girls love my name as it is