Zeus MK
Rating:
100%
Featured content
0
Reaction score
7

Joined
Last seen

Profile posts Latest activity Postings Best answers Featured content Media About Feedback Stats

  • "request to mods: Please ban this gigantic Abuses will lead to ban and delete all of his blasphemous post.. it will cause great hardships and pain to the believers.. i can't stand him.. my blood is boiled to burst out my heart aces with exteme pain.. i am leaving now..."

    I lol'ed hard. Thank you for that. :p
    yar i dont have gears 2. never played it :(
    im playing older games like mass effect 1 and finished bioshock 1 and 2 last month...
    and yeah. Ixtreme is fine for live. i have the same firmware. and modern warfare 2 ? u play that?
    LOL.
    i just tried it for lulz :p and it somehow turned out to be censored. i was trying to get the mod's attention :p
    do make a plan after 13th. :)
    and ill contact u if i need a new LCD. u see i already have a view sonic 19-20 inch LCD but it is square... its not widescreen :\
    Its just jauhar. Its not that far. i might go. i dont really know the people who are coming... i might come if you go.
    G-25 direct jauhar morh :p
    nahi yar. i didnt order. i was visiting USA. and suit case main daal kar le aya :p
    no customs :D
    And lol. you replied to me in your own Visitor messages :p

    yar. i dont really know about best buy. i just bought my 360 from there are brought it with me.
    they just charge 9% more because thats american tax.. and for shipment you have to pay extra. and the only issue is the customs... your stuff gets stuck there. matlab ... you know custom walay do Abuses will lead to banpana...
    haha.. good.. njoy it 2 full budy and dont ask me about my grades.. ;) ALLAH just passed me .. really did nothing on my own..
    keep the scenes on and take a good advice from me.. @ exam day as all kids aall eembarced with anxiety don't let it come to you.. as all is in hand of ALLAH just have faith on ALLAH.. success would inshALLAH follow you and maintain ur confidence.. @ exam day some one might knw things better than u but it does'nt mean he'l perform better in paper.. all that is written for u is all u will get nothing less nothing more.. and njoy life to the xtreme.. of course keep the studiez simultaneous too and thumbs up.. may be someday well have a tournament for some rad game.. soon :)
    Oh yeah farooq e azam masjid. samajh gaya :)

    and oooohhh i get the gangsta stuff :p we do it too. balkay aaj raat ka scene hai BBQ and then seaview :D
    kasam se. the best thing abt private life is friends, sukoon and xbox! :D i am enjoying my life wesay. just 1 thing i am scared of: i will get bad grades :p
    what were ur grades in AS and A2?

    I like dream theatre a lot too. likin its sad that the band got broken and the drummer went to avengsevenfold.
    Dude. you posted in your own VMs :p tabhi i never got ur reply :D
    AND YOU LIKE DREAM THEATRE :O
    \m/ buhaut aala.

    and u did ur A level pvt too? and full gangsta as in with doda n etc? :p

    ofcourse yar. name omar hai. i am musalmaan, alhumdullilah.
    nahi yar not doing shadi but logoon ki shaadi karwaraha hun :p khaana phorh raha hun.
    and i think ive seen hair inn... dont exactly remember where it is.
    zeus mk... thanks for expressing ur interest... unfortunately i m physically in khi but the xbox itself is in rwp :p
    non the less all the best to you for finding one for ur self..

    cheers~
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
General chit-chat
Help Users
We have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • No one is chatting at the moment.
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    CerebralTiger said:
    FFVII Remake ki PC version yaad aa gayi 🤣
    kch arse baad bht kch yaad aega :ROFLMAO:
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger and Necrokiller
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    CerebralTiger said:
    FFVII Remake ki PC version yaad aa gayi 🤣
    Only memorable thing about the game, after all :LOL:
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    EternalBlizzard said:
    "This is good shit.... but damn those micro-stutters"
    FFVII Remake ki PC version yaad aa gayi 🤣
    • Haha
    Reactions: EternalBlizzard
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    CerebralTiger said:
    Chalo phir link bhi share kar dou kab aur kahan aur free Game Pass codes offer huay thay 🤷‍♂️:LOL:
    Pareshaan na ho, you'll be the first to know when I pay for Game Pass. Paying for the best deal in gaming isn't the gotcha you think it is :LOL:
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    Necrokiller said:
    Sirf Nintendo games pe kaun guzara kar sakta hai, not even CerebralTiger 🤷‍♂️
    "This is good shit.... but damn those micro-stutters"
    • Haha
    Reactions: Necrokiller
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    EternalBlizzard said:
    I can imagine a time in which CT pirates all the other games and buys Nintendo ones :ROFLMAO:
    Sirf Nintendo games pe kaun guzara kar sakta hai, not even CerebralTiger 🤷‍♂️
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Chalo phir link bhi share kar dou kab aur kahan aur free Game Pass codes offer huay thay 🤷‍♂️:LOL:
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    CerebralTiger said:
    Press X to doubt 🤣
    My free Game Pass doesn't care :ROFLMAO:🤷‍♂️
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    I can imagine a time in which CT pirates all the other games and buys Nintendo ones :ROFLMAO:
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger and Necrokiller
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Necrokiller said:
    imagine thinking I didn't get more free codes :ROFLMAO:
    Press X to doubt 🤣
    Link
  • KumailAli KumailAli:
    I hope Microsoft acquire SEGA or Capcom next they need some footprint in Japan and Japanese games on their service. Speaking of Square Enix I'm pretty sure Western division of SE that includes Eidos and Crystal Dynamics will be sold to Microsoft, CD is already making Perfect Dark with Initiative.
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    imagine thinking I didn't get more free codes :ROFLMAO:
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Renew karwa lia hoga, at which point it ain't free no more 🤷‍♂️:LOL:
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    "sometime this year"...surejan.gif :ROFLMAO:
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Don't forget to start paying for Game Pass. That free sub runs out sometime this year :LOL:
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    I just want it on Game Pass, that's all :ROFLMAO:
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Necrokiller will be lucky if MS lets Toys for Bob(by Kotick) make another Crash Bandicoot game 🤣
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    getting Alexander the Great vibes from MS :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Link
  • Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    suddenly: Crash Bandicoot ki coot mai L 😂 😂
    • Haha
    Reactions: Necrokiller
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Crash Bandicoot is an Xbox mascot now.
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Dekho, khaamoshi mein dost ka nervous breakdown witness kar raha tha
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    chandoo bechare ko ab ek do game khelne ka hi time milta hai but yes this megaton is pretty big :p
    Link
  • Necrokiller Necrokiller:
    Ab to chandoo ne bhi stadium badal lia, warna kuch tasallii de deta CerebralTiger ko 🤷‍♂️
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Goal posts never moved from Nintendo 🤩
    • Haha
    Reactions: Necrokiller
    Link
    EternalBlizzard EternalBlizzard: FFVII Remake ki PC version yaad aa gayi 🤣 kch arse baad bht kch yaad aega :ROFLMAO:
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger and Necrokiller