General chit-chat
Help Users
Bugs, Issues, Feature Requests ▶ GO here ◀
  • techyrock techyrock:
    iampasha said:
    My brother sold my 570 for 18k
    a friend got offer of 19~20 from dealer without fans lol for 570
    Link
  • iampasha iampasha:
    Did something happen
    Link
  • iampasha iampasha:
    I don't have access to cable
    Link
  • iampasha iampasha:
    Alot of ambulances just passed here fb area block 9
    Link
  • iampasha iampasha:
    My brother sold my 570 for 18k
    Link
  • iampasha iampasha:
    Fffffff me
    Link
  • techyrock techyrock:
    I am planning to sell my Gaming X 580 8GB since miners are very keen at buying it what should it be priced at ? I got 38~40k from dealers
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    Something you had nothing to do with -- credit goes to your mumsie.
    Link
  • iampasha iampasha:
    Girls love my name as it is
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    if u luv it so much, change ur name 2 pusymagnet69
    Link
  • iampasha iampasha:
    P0ssy plS ayyy b0sss
    Link
  • iampasha iampasha:
    I may get banned that's why
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    u cnt evn spell pusi
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    liar
    Link
  • iampasha iampasha:
    More of a pusy guy tbh
    Link
  • wAnxTa wAnxTa:
    YEP COCK
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    but RE2 is just such an amazing feeling game to play, especially for fans with nostalgia in their veins
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Yeah, RE2 relied mostly on the environmental sounds. It works in its own way but RE3make certainly added more of a bombastic OST
    Link
  • IzHee IzHee:
    Soundtrack was quite lacking as well, forgot to mention that. RE3R was a major improvement in this department
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Yeah, the A and B scenarios were kinda unnecessary for the remake, both scenarios already cover every major story anyway and the differences between A and B are just where the player starts and if they get to meet Marvin or not.
    Link
  • IzHee IzHee:
    A and B scenarios were added in the last minute, you fight G stage 3 or 4 with both Leon and Claire in their scenarios. That's the only gripe i have with the game.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    REmake is a very faithful remake with minor additions. RE2make is a complete reinvention of the game to a whole new genre and manages to keep survival horror relevant in todays over-the-shoulder shooter age.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    RE2make has surpassed REmake IMO. REmake is still an incredible game however.
    Link
  • IzHee IzHee:
    Most consider REmake to be the best one. Removed nothing and only added more stuff to it. Damn those crimson heads.
    Link
  • Chandoo Chandoo:
    Today is RE2Make's 2nd anniversary. Arguably the best remake ever !
    • Love
    Reactions: IzHee
    Link
    techyrock techyrock: My brother sold my 570 for 18k a friend got offer of 19~20 from dealer without fans lol for 570